Charakterystyka zabudowy typu wywrotka
- zabudowy typu wywrotka projektowane są w technologii 3D,
- detale cięte przy użyciu lasera i maszyn CNC, kształtowane za pomocą krawędziarek z kompensacją gięcia co gwarantuje bardzo wysoką dokładność
i jakość produktów, - elementy nośne wywrotek dzięki krawędziarce o 10 m obszarze roboczym wykonywane są w jednym odcinku,
- konstrukcje wywrotek spawane są za pomocą robotów spawalniczych,
- wszystkie elementy wykonywane są ze stali o podwyższonej wytrzymałości mechanicznej, piaskowana, cynkowana a następnie lakierowana,
- podłoga wykonana z blachy stalowej lakierowanej o grubości i wytrzymałości uzależnionej od ładowności pojazdu,
- przednia ściana wykonana w dolnej części z elementów aluminiowych lub stalowych,
- burty aluminiowe anodowane lub stalowe przystosowane do wymiarów zabudowy, dzielone lub w całości,
- stopień burtowy montowany na tylnej burcie,
- słupki boczne wypinane,
- wywrot dwu lub trójstronny z siłownikiem montowanym pod podłogą, sterowany z kabiny kierowcy,
- układ hydrauliczny z automatycznym ogranicznikiem wywrotu zasilany
z akumulatora lub przystawki odbioru mocy,
- błotniki wyposażone w matę antyrozbryzgową wg rozp. 109/2011 ,
- aluminiowe zabezpieczenia boczne zgodnie z Reg. 73,
- skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego zamykana na klucz,
- oświetlenie obrysowe zgodne z Reg. 48,