Charakterystyka nadwozia typu furgon
- nadwozia typu furgon projektowane są w technologii 3D,
- wszystkie elementy wykonywane są ze stali o podwyższonej wytrzymałości mechanicznej, piaskowane, cynkowane a następnie lakierowane,
- konstrukcja szkieletowa ścian wykonana z elementów ocynkowanych, poszycie zewnętrzne, wykonane z blachy aluminiowej lakierowanej,
- podłoga wyłożona sklejką wodoodporną antypoślizgową o grubości
i wytrzymałości uzależnionej od ładowności pojazdu,
- uchwyty pasów transportowych ukryte w obrysie zabudowy pozwalają
na szybkie zabezpieczenie ładunku,
- ściany od wewnątrz wyłożone pasami sklejki,
- dach półprzezroczysty wykonany z laminatu,
- w zależności od długości zabudowy od jednego do czterech punktów świetlnych z włącznikiem przy drzwiach tylnych lub w kabinie kierowcy,
- drzwi tylne dwuskrzydłowe o kącie otwarcia 270 stopni z możliwością zabezpieczenia w pozycji otwartej, przy drzwiach tylnych wysuwana drabinka wejściowa,
- rama drzwi tylnych wykonana ze stali kwasoodpornej (chromowo-niklowej),
- klamki i zamknięcia wykonane ze stali kwasoodpornej, zamykane na klucz,
z możliwością założenia plomb,
- listwa do mocowania drążka blokującego towar jeden rząd,
- zewnętrzne profile wykończeniowe aluminiowe malowane proszkowo,
- błotniki wyposażone w matę antyrozbryzgową wg rozp. 109/2011 ,
- aluminiowe zabezpieczenia boczne zgodnie z Reg. 73,
- skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego zamykana na klucz,
- oznakowanie konturowe i oświetlenie obrysowe zgodne z Reg. 48,