Charakterystyka nadwozia typu plywood
- nadwozia typu plywood projektowane są w technologii 3D,
- detale cięte przy użyciu lasera i maszyn CNC, kształtowane za pomocą krawędziarek z kompensacją gięcia co gwarantuje bardzo wysoką dokładność
i jakość produktów, - elementy nośne nadwozi plywood dzięki krawędziarce o 10 m obszarze roboczym wykonywane są w jednym odcinku,
- konstrukcje nadwozi plywood spawane są za pomocą robotów spawalniczych,
- wszystkie elementy wykonywane są ze stali o podwyższonej wytrzymałości mechanicznej, piaskowana, cynkowana a następnie lakierowana,
- konstrukcje nadwozi skrzyniowych spawane są za pomocą robotów spawalniczych,
- podłoga wyłożona sklejką wodoodporną antypoślizgową, o grubości
i wytrzymałości w zależności od ładowności pojazdu,
- uchwyty pasów transportowych ukryte w obrysie zabudowy pozwalają
na szybkie zabezpieczenie ładunku,
- przypodłogowy kątownik aluminiowy wys. 160 mm lub 270 mm, wysokość uzależniona od DMC
- ściany wykonane z płyty typu plywood,
- dach półprzezroczysty wykonany z laminatu,
- w zależności od długości zabudowy od jednego do czterech punktów świetlnych, z włącznikiem przy drzwiach tylnych lub w kabinie kierowcy,
- drzwi tylne dwuskrzydłowe o kącie otwarcia 270° z możliwością zabezpieczenia w pozycji otwartej,
- przy drzwiach tylnych wysuwana drabinka wejściowa,
- rama drzwi tylnych wykonana ze stali kwasoodpornej (chromowo niklowej),
- klamki i zamknięcia wykonane ze stali kwasoodpornej, zamykane na klucz,
z możliwością założenia plomb,
- listwa do mocowania drążka blokującego towar jeden rząd,
- zewnętrzne profile wykończeniowe aluminiowe malowane proszkowo,
- błotniki wyposażone w matę antyrozbryzgową wg rozp. 109/2011 ,
- aluminiowe zabezpieczenia boczne zgodnie z Reg. 73,
- skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego zamykana na klucz,
- oznakowanie konturowe i oświetlenie obrysowe zgodne z Reg. 48,