Charakterystyka nadwozia furgonowego typu szczęki
- nadwozia furgonowe typu szczęki projektowane są w technologii 3D,
- detale cięte przy użyciu lasera i maszyn CNC, kształtowane za pomocą krawędziarek z kompensacją gięcia co gwarantuje bardzo wysoką dokładność
i jakość produktów, - elementy nośne nadwozi typu szczęki dzięki krawędziarce o 10 m obszarze roboczym wykonywane są w jednym odcinku,
- konstrukcje nadwozi typu szczęki spawane są za pomocą robotów spawalniczych,
- wszystkie elementy wykonywane są ze stali o podwyższonej wytrzymałości mechanicznej, piaskowane, cynkowane a następnie lakierowane,
- konstrukcje nadwozi spawane są za pomocą robotów spawalniczych,
- podłoga wyłożona sklejką wodoodporną antypoślizgową, o grubości
i wytrzymałości w zależności od ładowności pojazdu,
- uchwyty pasów transportowych ukryte w obrysie zabudowy pozwalają
na szybkie zabezpieczenie ładunku,
- przednia ściana wykonana z płyty typu Plywood,
- dach izolowany wykonany z blachy aluminiowej,
- boki zabudowy wykonane z dwóch burt aluminiowych anodowanych otwierane za pomocą systemu dźwigniowo linkowego. Dolna burta otwierana ręcznie, górna samoczynnie wysuwana na dach. Burty na długości dzielone lub w całości w zależności od długości zabudowy, zamykane zamkami ryglowymi,
- w zależności od długości zabudowy od jednego do czterech punktów świetlnych z włącznikiem przy drzwiach tylnych lub w kabinie kierowcy,
- drzwi tylne dwuskrzydłowe o kącie otwarcia 270 st. z możliwością zabezpieczenia w pozycji otwartej,
- przy drzwiach tylnych wysuwana drabinka wejściowa,
- rama drzwi tylnych wykonana ze stali nierdzewnej (chromowo niklowej),
- błotniki wyposażone w matę antyrozbryzgową wg rozp. 109/2011 ,
- aluminiowe zabezpieczenia boczne zgodnie z Reg. 73,
- skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego zamykana na klucz,
- oznakowanie konturowe i oświetlenie obrysowe zgodne z Reg. 48,