Charakterystyka nadwozia skrzyniowego
z konstrukcją stalową
- nadwozia skrzyniowe projektowane są w technologii 3D,
- detale cięte przy użyciu lasera i maszyn CNC, kształtowane za pomocą krawędziarek z kompensacją gięcia co gwarantuje bardzo wysoką dokładność
i jakość produktów,
- elementy nośne nadwozi skrzyniowych dzięki krawędziarce o 10 m obszarze roboczym wykonywane są w jednym odcinku,
- wszystkie elementy wykonywane są ze stali o podwyższonej wytrzymałości mechanicznej, piaskowane, cynkowane a następnie lakierowane,
- konstrukcje nadwozi skrzyniowych spawane są za pomocą robotów spawalniczych,
- podłoga wyłożona sklejką wodoodporną antypoślizgową, o grubości
i wytrzymałości w zależności od ładowności pojazdu, - uchwyty pasów transportowych ukryte w obrysie zabudowy pozwalają
na szybkie zabezpieczenie ładunku, - przednia ściana wykonana w dolnej części z elementów aluminiowych, powyżej ze sklejki,
- burty aluminiowe, anodowane,
- stopień burtowy montowany na tylnej burcie,
- stelaż stalowo aluminiowy, wyłożony listwami drewnianymi lub aluminiowymi, chroniącymi plandekę przed uszkodzeniem,
- słupki boczne wypinane,
- plandeka wykonana z materiału PVC Mehler Haku produkcji niemieckiej,
- obrys boczny nadwozia zabezpieczony przed uszkodzeniem mechanicznym odbojami z tworzywa sztucznego,
- nad kołami osi tylnej nadkola z tworzywa sztucznego z fartuchami ochronnymi,
- aluminiowe zabezpieczenia boczne,
- skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego zamykana na klucz,
- oznaczenie konturowe,
- oświetlenie obrysowe montowane zgodnie z Przepisami Ruchu Drogowego.