Charakterystyka nadwozia chłodniczego
- nadwozia chłodnicze projektowane są w technologii 3D,
- detale cięte przy użyciu lasera i maszyn CNC, kształtowane za pomocą krawędziarek z kompensacją gięcia co gwarantuje bardzo wysoką dokładność
i jakość produktów, - elementy nośne nadwozi chłodniczych dzięki krawędziarce o 10 m obszarze roboczym wykonywane są w jednym odcinku,
- konstrukcje nadwozi chłodniczych spawane są za pomocą robotów spawalniczych,
- wszystkie elementy wykonywane są ze stali o podwyższonej wytrzymałości mechanicznej, piaskowane, cynkowane a następnie lakierowane,
- zabudowa wykonana z płyt warstwowych, wytwarzanych przy użyciu zrobotyzowanego systemu klejenia,
- podłoga izolowana, pokryta wylewką antypoślizgową w tylnej części
z arkuszem blachy aluminiowej ryflowanej lub blachą aluminiową ryflowaną spawaną z arkuszy,
- poszycie zewnętrzne i wewnętrzne wykonane z laminatu w kolorze białym,
- przednia ściana przygotowana pod montaż agregatu,
- przypodłogowy kątownik aluminiowy wys. 160 mm lub 270 mm, wysokość uzależniona od DMC
- w zależności od długości zabudowy od jednego do czterech punktów świetlnych z włącznikiem przy drzwiach tylnych lub w kabinie kierowcy,
- drzwi tylne dwuskrzydłowe o kącie otwarcia 270 stopni z możliwością zabezpieczenia w pozycji otwartej,
- przy drzwiach tylnych wysuwana drabinka wejściowa oraz uchwyt
do wchodzenia,
- rama drzwi tylnych wykonana ze stali kwasoodpornej (chromowo niklowej),
- klamki i zamknięcia wykonane ze stali kwasoodpornej, zamykane na klucz,
z możliwością założenia plomb,
- zewnętrzne profile wykończeniowe aluminiowe malowane proszkowo,
- błotniki wyposażone w matę antyrozbryzgową wg rozp. 109/2011 ,
- aluminiowe zabezpieczenia boczne zgodnie z Reg. 73,
- skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego zamykana na klucz,
- oznakowanie konturowe i oświetlenie obrysowe zgodne z Reg. 48,
- wszystkie użyte materiały przy produkcji nadwozi izotermicznych posiadają świadectwa PZH i są dopuszczone do kontaktu z żywnością,
- globalny współczynnik przenikania energii cieplnej k < 0,4 W/m2K, zgodnie
z Umową ATP.