Charakterystyka zabudowy nadwozia skrzyniowego z konstrukcją aluminiową
- nadwozia skrzyniowe z konstrukcją aluminiową projektowane
są w technologii 3D, - Skrzynie aluminiowe wytwarzane są na nowoczesnej linii produkcyjnej przy użyciu maszyn sterowanych numerycznie co jest gwarancją najwyższej jakości,
- rama pośrednia wykonana ze specjalistycznych profili aluminiowych,
- podłoga wyłożona sklejką wodoodporną antypoślizgową, o grubości
i wytrzymałości w zależności od ładowności pojazdu,
- uchwyty pasów transportowych ukryte w obrysie zabudowy pozwalają
na szybkie zabezpieczenie ładunku,
- przednia ściana wykonana w dolnej części z elementów aluminiowych, powyżej ze sklejki,
- burty aluminiowe anodowane,
- stopień burtowy montowany na tylnej burcie,
- stelaż stalowo aluminiowy, wyłożony listwami drewnianymi lub aluminiowymi, chroniącymi plandekę przed uszkodzeniem, elementy stalowe stelaża piaskowane i lakierowane,
- słupki boczne wypinane,
- plandeka wykonana z materiału PVC Mehler Haku produkcji niemieckiej,
- błotniki wyposażone w matę antyrozbryzgową wg rozp. 109/2011 ,
- aluminiowe zabezpieczenia boczne zgodnie z Reg. 73,
- skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego zamykana na klucz,
- oznakowanie konturowe i oświetlenie obrysowe zgodne z Reg. 48,